Termeni şi condiţii

Dragi oaspeti,

Dorinta noastra este sa va oferim o experienta de neuitat. Pentru aceasta, am stabilit o serie de reguli de care va rugam, in mod respectuos, sa tineti cont atat in timpul, dar si dupa ce s-a incheiat sejurul dumneavoastra la unitatea nostra.

Rezervari

Pentru a efectua o rezervare, va rugam sa completati formularul de pe website https://www.casa-selena.ro/rezervari-contact, apelati numerele de telefon  , +40 723 597 376, +40 729 463 633 sau contactati-ne pe adresa de e-mail [email protected]

Anularea rezervarilor

In cazul in care doriti sa anulati o rezervare, va trebui sa ne contactati prin email sau telefon.

Pentru anularile efectuate cu 14 zile inaintea sosirii nu se percepe nicio taxa suplimentara. Anularea rezervarii dupa acest termen sau neprezentarea la cazare fara a anunta in prealabil atrage dupa sine o taxa de anulare/no-show, reprezentand contravaloarea primei nopti de cazare.

Pentru avansul (sau platile integrale) achitat cu vouchere de vacanta pe suport hartie sau electronic, returnarea avansului nu se poate face sub forma de numerar, decat prin realocare de servicii turistice sau „refund”,  in functie de disponibilitatea noastra.

Tarife

Tarifele pe care vi le putem oferi difera in functie de tipul camerei pentru care optati, disponibilitate, ziua saptamanii si sezon. Mai multe informatii gasiti in sectiunea tarife cazare: https://www.casa-selena.ro/tarife-cazare/

Modalitati de plata

Ca modalitati de plata acceptam plati in numerar, cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro), vouchere de vacanta pe suport hartie, vouchere de vacanta pe card, link de plata cu cardul  precum si prin transfer bancar.

Sosirea si plecarea

Cazarea in camera se poate face incepand cu ora 14:00.

Eliberarea camerei in ziua plecarii se va face pana la ora 10:00.

Primirea camerei mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai tarziu de orele mentionate mai sus este posibila la cerere, in functie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt disponibile la receptie.

Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora 10:00 pot lasa bagajele in camera de bagaje pentru un interval de 24 de ore, fara costuri suplimentare.

Copii

Nu exista costuri suplimentare pentru copiii cu varste de pana la 7 ani care stau in camera impreuna cu parintii, folosind paturile existente.

Animalele de companie

Animalele de companie sunt acceptate la erere, cu informare prealabila.

Fumatul

Deoarece promovam o atitudine eco-responsabila, fumatul nu este permis in camerele de la Casa Selena.

Spatiul de parcare

Parcarea se poate face in curtea unitatii de cazare, fara niciun cost suplimentar si in limita disponibilitatii.

Siguranta obiectelor personale

Casa Selena este dotat cu sistem de supraveghere video in spatiile comune. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta unitatii de cazare.

Siguranta cailor de acces si a transportului

Conducerea unitatii  nu isi asuma responsabilitatea fata de eventualele prejudicii, materiale sau fizice, cauzate oaspetilor in timpul utilizarii mijloacelor de transport sau a cailor de acces.

Asistenta speciala

Dorinta noastra este sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu handicap. Camerele situate la parter sunt accesibile si persoanelor in scaun cu rotile. Daca aveti nevoie de asistenta speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a va putea oferi un sejur cat mai agreabil.

Confidentialitatea informatiilor

Daca ne contactati prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui website, ne vom permite sa va contactam pe viitor pentru a va trimite materiale si oferte promotionale sau pentru a va informa in legatura cu evenimentele pe care le vom organiza. Nu vom folosi niciodata numele sau informatiile dumneavoastra fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra. Veti avea posibilitatea sa ne comunicati daca doriti sa primiti aceste informatii pe viitor.

Politica de protectie a mediului

Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine eco-responsabila.

O economisire a detergentilor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. De aceea, pentru rezervarile a caror durata depaseste trei nopti, vom schimba lenjeriile si prosoapele la cerere. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba lenjeria sau prosoapele, va rugam anuntati la receptie.

Programe de fidelizare

Ne rezervam dreptul de a acorda diferite bonusuri si servicii suplimentare, fara plata, cu scopul fidelizarii clientilor nostri.

Cod de conduita

Personalulunitatii isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator al unitatii, prin aspectul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si afectand astfel imaginea unitatii de cazare, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta hotelului. In acest sens, Casa Selena isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.

Dispute si reclamatii

Ne rezervam dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspetilor nostri, independent de vointa acestora, in urmatoarele cazuri: cand oaspetele pleaca fara a-si achita nota de plata, cand se demonstreaza, fara niciun dubiu, ca oaspetele a produs pagube materiale in incinta unitatii de cazare, cand oaspetele pleaca din unitate cu obiecte care nu ii apartin si pe care nu le-a achitat la receptie, sau cand oaspetele nu a anulat rezervarea in termenul stabilit conform politicilor de anulare.

Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor hotelului nostru. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia tribunalului Mangalia.

Clauze finale

Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu la Casa Selena, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile mai sus mentionate.

Modificari ale politicii hotelului

Politica hotelului poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil. Eventualele modificari vor fi aduse la cunostinta oaspetilor odata cu intrarea lor in vigoare.